چطور میتونیم کمک کنیم؟

سوالات خود را میتوانید از طریق جستجو یا از عناوین زیر پیدا کنید

درصورت ناموجودشدن کالا و یا تغییر قیمت آن چه فرآیندی را باید طی کنم؟

باتوجه به امکان زمان‌بر بودن فرآیند اعطای وام خریدکالا، مسئولیت ناموجود شدن کالا در فروشگاه و یا تغییر قیمت آن متوجه بالون نمی‌باشد.

پرداخت اقساط به چه صورت است

برای استفاده محدودیت زمانی وجود ندارد و مبلغ در کیف‌پول فروشگاه شارژ خواهد شد. اقساط نیز از یک‌ماه پس از اعطای تسهیلات آغاز می‌شود.

دریافت اعتبار از بالون چقدر زمان ‌می‌بره؟

اعطای اعتبار، بین ۱ تا ۵ روز کاری زمان خواهد برد.

چرا درخواست وام من رد شده است؟

شما می‌توانید دلیل رد شدن درخواست خود را در بخش “وام‌ها” در داشبورد کاربری خود مشاهده کنید. در این بخش، تمامی اطلاعات مربوط به وضعیت وام و دلایل رد پرونده برای شما نمایش داده خواهد شد.

آیا می‌توانم چک نفر دیگری را بگذارم؟

خیر، فقط چک به نام شما قابل قبول است. لطفاً چک خود را بارگذاری کنید.

چه صورت‌حسابی باید بارگذاری کنم و از کجا باید آن را بگیرم؟

شما باید صورت‌حساب بانکی خود را از اینترنت بانک خود دریافت کنید. این صورت‌حساب باید به صورت PDF و شامل اطلاعات مالی شما باشد.

اگر کارمند هستید، صورت‌حسابی که حقوق شما در آن واریز می‌شود کافی است.

اگر خوداشتغال یا آزاد هستید، باید صورت‌حسابی مربوط به دستگاه پوز خود را بارگذاری کنید.

اگر امکان دریافت صورت‌حساب شش ماهه از اینترنت بانک خود را به صورت یکجا ندارید، می‌توانید صورت‌حساب‌های ماهانه را جداگانه دریافت کرده و با استفاده از این لینک، فایل‌های PDF خود را با هم ادغام کنید.

در چه صورت باید لیست بیمه را بارگذاری کنم؟

در صورتی که گواهی شغلی دارید، باید لیست بیمه خود را نیز بارگذاری کنید.

هزینه ثبت‌نام بالون چقدر است؟

هزینه ثبت‌نام به صورت رایگان است

چرا گواهی شغلی من پذیرفته نشده است؟

گواهی شغلی شما باید با سربرگ شرکت، مهر شرکت، تاریخ دریافت گواهی حداکثر هفت روز اخیر، نام و نام خانوادگی، کد ملی و میانگین درآمدی شما در آن ذکر شده باشد. لطفاً گواهی شغلی خود را مطابق با این موارد تکمیل کرده و مجدداً بارگذاری کنید.

چرا لیست بیمه من پذیرفته نشده است؟

لیست سابقه بیمه شما باید لیست کلیه سوابق یا سوابق و ریز دستمزد باشد. همچنین، در این لیست باید نام و نام خانوادگی، کد ملی و تاریخ دریافت حداکثر مربوط به هفت روز اخیر ذکر شده باشد. لطفاً لیست بیمه خود را مطابق با این موارد اصلاح کرده و دوباره بارگذاری کنید.

‫چرا در برخی مراحل،پیامک ارسال نمی‌شود؟

ممکن است پیامک‌ها به بخش اسپم تلفن همراه شما بروند. لطفاً اسپم پیامک‌های دریافتی خود را بررسی کرده و شماره 98100006660+ را از بخش اسپم خارج کنید. همچنین، احتمال دارد که شما پیش‌تر پیامک لغو دریافت از شماره ۱۱ را فرستاده باشید. در این صورت، لطفاً عدد ۱۲ را به سرشماره بالون ارسال کنید تا دریافت پیامک‌ها مجدداً فعال شود.

مدارک و شرایط لازم جهت دریافت اعتبار از بالون

مدارک:

  • چک صیادی (یک برگ چک)
  • کارمندان / بازنشستگان: فیش حقوقی و صورت‌حساب سه ماهه
  • آزاد / کارفرما: مجوز فعالیت کسب و کار و صورت‌حساب شش ماهه
  • گردش حساب ۶ ماهه بصورت فایل PDF

شرایط:

  • افراد ۱۸ سال به بالا و زیر ۷۰ سال
  • رتبه اعتباری A یا B یا بدون رتبه اعتباری
  • عدم وجود چک برگشتی

خانه

اعتبار

فروشگاه

پروفایل